FAQ Vaše nejčastější dotazy
O nákupu
Máte zboží skladem?
Děláme maximum, abychom měli co nejvíce produktů skladem. Často se však skladové zásoby mění, tedy pokud si přecejen objednáte zboží, které skladem není, budete do 24 hodin informováni, kdy bude zboží dodáno.
Chci nakoupit u vás, jak postupovat?
Vše, o co máte zájem, jednoduše vložte do košíku. V několika krocích nám vyplníte své osobní údaje, zvolíte si způsob dopravy a platby a v posledním kroku potvrdíte objednávku. V tu chvíli náš tým začne objednávku zpracovávat a my vám o tom s radostí dáme vědět. V případě, že potřebujete vytvořit individuální objednávku, kterou z pohodlí vašeho domova nebude možné zrealizovat, vytvoříme ji za vás. Stačí zavolat nebo napsat a společně vytvoříte objednávku dle vašich požadavků.
Nákupem zboží dojde k rezervaci?
Ano, pokud vytvoříte objednávku, vytvoří se u nás rezervace .
Co získám registrací na eshopu?
Registrací každý zákazník získá:
- možnost nakoupit zboží za lepších podmínek
- možnost se účastnit soutěží nebo jiných cenových akcí
- možnost sbírat věrnostní body za každý nákup
- možnost vidět historii vašich objednávek
- možnost být informován a připravovaných akcích
Je možný nákup na firmu?
Ano, je to možné - v tom případě, prosím, uveďte do objednávky IČO, případně DIČ. V té souvislosti využijte registrace vaší společnosti - je možné, že tím získáte zajímavější ceny nebo jné výhody.
Pokud omylem koupím nesprávný produkt, mohu jej vrátit?
Ano, pokud je objednávka stále v procesu, stačí nás kontaktovat emailem (info@eurotrail.cz) nebo telefonicky (+420777878238) a objednávku změníme. Pokud jste již objednávku obdrželi, prosím, pošlete zboží do 14-ti dní od převzetí zpět na adresu: Auto Moto Přikryl s.r.o., Malenovice 416, 73911.
Je možné objednávku po odeslání upravit?
Ano, pouze ale pokud je objednávka zatím neodeslaná. Běžne měníme obsah objednávky, adresu, způsob platby.
Kdy budou vráceny peníze zpět v případě stornované objednávky?
Peníze vracíme po převzetí zboží zpět do 14 dní.
Doprava a platba
Jaké způsoby plateb umožňujete?
U nás lze platit na dobírku, převodem (43-6428450237/0100), kartou online nebo Odloženou platnu ( a platbu na Třetinky).
Je možné platit kartou řidiči při převzetí zboží?
Ano, je to možné, ale jen po dohodě s řidičem (často se stává, že řidiči s sebou nemají terminál).
Z jakých přepravců si mohu vybírat?
Pro přepravu zboží používáme Českou poštu, PPL - pro doručení na adresu. Pro menší zásilky lze použít doručení na výdejní místa - Balíkovna, Zásilkovna, ParcelShop. Pro nadrozměrné zásilky využíváme služeb DHL.
Zavolá mi kurýr před doručením?
Ve chvíli kdy přepravce zásilku od nás přebírá, vám pošle email ohledně doby doručení. Následně jste kontaktování v den doručení o přesném čase. V komunikaci je vždy možnost změnit si čas nebo den doručení.
Mohu sledovat stav zásilky?
Ve chvíli, kdy je vaše objednávka z našeho skladu expedována, vám přijde email s trasovacím číslem, ten pokud zadáte na stránky k příslušnému přepravci, vás bude informovat o stavu a místu uložení vaší zásilky.
Jak mám postupovat, když mi přeravce doručí viditelně poškozenou zásilku?
Před dopravcem zkontrolujte obsah balení. Pokud odhalíte poškození obsahu balení, sepište s přepravcem zápis o škodě, který je nutný pro další řešení reklamace. Poškozenou zásilku máte právo nepřevzít a v takovém případě ji kurýr odveze zpět. Následně nás prosím kontaktujte, abychom urychlili celý proces reklamace a náhradu škody.
Jak postupovat pokud odhalím poškození zásilky po jejím převzetí?
Prosím, ihned kontaktujte naši zákaznickou podporu (+420777878099) a yplňte reklamační formulář (v záhlaví) a zašlete nám jej spolu s fotodokumentací poškozených produktů, abychom mohli přesně rozpoznat, které produkty a jak byly poškozeny. Po obdržení potřebných dokumentů individuálně posoudíme stav reklamovaného zboží a na tomto základě navrhneme řešení reklamace.
Co když mi v zásilce chybí nějaké zboží?
Pokud se tak stane, prosím, kontaktujte nás emailem (info@eurotrail.cz) nebo telefonem (777 878 238), vše se pokusíme vyřešit k vaší spokojenosti.
Ostatní
Co když chci prodávat vaše výrobky?
Prosím, kontaktujte nás (+420 777 878 238 nebo info@velkoobchod-prikryl.cz), rádi se s vámi o tom pobavíme a najdeme společné řešení.
Jsem influencer či blogger a chci s vámi spolupracovat?
Prosím, napište nám na (+420 775 178 238 nebo info@eurotrail.cz), rádi s vámi najdeme společnou řeč.